torsdag 24. april 2008

Vognteppe med Ole Brumm motiver - Dalegarn disneykolleksjon nr 3

Et nydelig teppe strikket i babyull fra Dale. Byttet til farger i teppe, som passet vognen vi hadde. Derfor valgte jeg å bruke to nyanser av grå, og offwhite. Ole Brumm, Nasse Nøff og Tussi er brodert på etterpå. Dette teppe har jeg vært veldig glad i, og fått veldig mange spørsmål etter. Til og med fremmende mennesker har stoppet på gata eller på et kjøpesenter og spurt hvordan det går an å få tak i det.

18 kommentarer:

tayyaba sa...

hei,
så utrolig fint teppet var!! har tenkt å strikke et teppe til vogna, hvor kan jeg få tak i oppskrifta? var broderinga ioppskrift eller var det egen vri?

strikkedilla sa...

Hei Tayvaba
Får ikke svart deg,siden jeg ikke får opp mail eller link til siden din. Vognteppet finner du i mønsterheftet til Dalegarn som heter disney kolleksjon nr 3

tayyaba sa...

hei igjen,
har skrevet mail til dalegarn, fant ikke heftet på nettsiden. tror det kanskje er en eldre utgave. vet du hvor jeg kan få tak i mønsteret\heftet? mailen min er tayyaba.qureshi@biotek.uio.no
har strikket et nøstebarn teppe men har lyst på et "pynteteppe" til vogna

tayyaba sa...

fill mail fra dalegarn at disneykolleksjonen er utgått!:(

Anonym sa...

Hei! Et aldeles nyyyyydelig teppe! Mønsteret er håpløst å oppdrive. Er det mulig å få/kjøpe det hos deg? Har så gryktelig lyst å lage dette til barnebarnet som kommer i februar :-) Hilsen Ann

strikkedilla sa...

Hei anonym
Har skjønt at dette mønsteret ikke finnes noe mer for har fått mange etterspørsler etter dette, og sendt det til mange etterhvert. Sender det til deg og jeg vet du. Finner ingen mail å svare deg på. Kan du legge igjen en mailadresse,eller adressen din slik at jeg kan sende deg det. Send meg gjerne en mail:annherma@online.no

Janne sa...

Hei. Har strikket ett sånt vognteppe for to år siden. Men det ble desverre lagt i grava sammen med ungen som døde bare 2 1/2mnd. Nå er jeg igang med ett nytt, men har forlagt mønsterdelen. Var en kopi jeg fikk hos noen da. Hvis du kunne sendt meg det på mail hadde det vært kjempebra. st-janne@online.no

Hilde sa...

Oi! Det var et kjempelekkert vognteppe! :) Kunne eg og fått oppskriften på det?? :D
isåfall e mailen min hildurz88@hotmail.com
mvh Hilde

Anonym sa...

Kjempeflott teppe : ) Har letet lenge etter oppskriften. Hadde vært supert om du vil maile den til meg også. Adr er annhelenselle@hotmail.com. Kan gjerne betale for den. Mvh Ann-Helen

Beate sa...

Hei

Jeg sitter å ser på det nydelige vognteppet med disneyfigurer på.. Har du oppskriften enda? har det vært mulig at du kunne ha sendt meg det på mail beate.hoevik@gmail.com?

Mvh Beate

Lena :-) sa...

Hei.. vet det er lenge siden du skrev dette innlegget, men har du oppskriften ennå?.. visst du har, så må du gjerne sende den til meg på mail :).. lemieha@gmail.com

Anonym sa...

Hei! Nydelig teppe!! :) Som de andre som har kommentert så fikk jeg veldig lyst til å lage dette selv. Kunne du sendt oppskriften til meg også? Da blir jeg kjempeglad! Tusen takk i så fall! Mailadr er elingj@live.no

Anonym sa...

Hei.. kjempe fint teppe=) kunne jeg fått oppskrift?
mail adr min er angelgirl-79@hotmail.com

Anonym sa...

Hei. Det var et super fint teppe :) er det mulig å få oppskrift?
Mail: hjcoolr@hotmail.com

Karen sa...

Ååå endelig! Har leitet og leitet etter dette mønsterheftet i butikkene. Har endelig fått svar på hvorfor jeg ikke finner det. Aldri fått noe konkret svar på at heftet har gått ut :/ Er det mulig at jeg også kan få oppskriften på dette teppet tilsendt på mail?
Mail: karen.roya@hotmail.com

kathe sa...

og skulle gjerne strikket det. Mvh Katrine
K_kathe@hotmail.com

iamila sa...

Hei! Har du oppskrift på dette enda? Ønsker også å få tilsendt heftet da det ikke er å oppdrive. Knall fint!
Mvh Ida
neflonde@hotmail.com

tina sa...

hei har samme teppe halv ferdig her, finne ikke igjen oppskrifta, blir takknemlig vis du kunne sende kopi av den til meg på mail, geordielass7@hotmail.com