søndag 25. mars 2012

To puter av restegarnet

Etter to tepper i de samme fargene har det blitt en del restegarn igjen. Da ble disse to putene til. Heklet først rutene med det garnet jeg hadde minst av, og brukte de fargene jeg hadde mest av til resten av putene.

Putene skal være med til hytta, og skal nok ligge i sofaen sammen med pleddene. De kan se litt rare ut i fasongen, men har ikke skylt de opp ennå, og skal få dratt de litt ut i sidene.

Vi nyter ellers finværet mye ute, og koser oss i det deilige været. Det har blitt en god del strikking de siste to ukene. Har strikket to bomullsjakker til Mikkel som kommer etterhvert.

Ønsker dere en fin uke!

15 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så fine puter.
Ha en fin kommende uke
klem

Smått og Stort sa...

Så flotte puter! Det fristet å begynne å lage noen restegarnputer av garnlageret mitt også!
Ha en fin uke!
klem fra Sissel

injosa sa...

Så fint mønster og fargevalg på putene.

Bundingen sa...

Så godt å få brukt restegarnet til fine puter! Kjempefine, tidløse farger som varer lenge. Jeg har også planer om å ta et dypdykk i garnlageret mitt i morgen.

Ønsker deg ei ny, fin uke!

Linda :) sa...

Knallfine puter :) og smart ide til bruk av restegarn, for har mer enn nok av det liggende :)

Greta sa...

Dei var stilige. heilt eige mønster regner eg med. Skal få ut fingeren eg og snart. Men fikk eit nytt oppdrag og så ahr eg visst ikkje rette garnet.
fint ver her og i to dager. Det har gort veldig godt. Håper det fortsetter litt hos oss også.
Gleder emg til å sjå jakkene du ahr strikka. Flittig du har vore da.

Unknown sa...

De var superfine :-)

Sidselsidserk sa...

Så mye fint du har laget - en stund siden jeg har vært rundt omkring.
Deilig å få brukt opp restegarn og disse putene ble flotte!

Tonemor sa...

Har kikket på disse putene jeg også, de er knall fine.
Klem Tone

Elins Strikkeri sa...

Wow så flotte puter!! Tenk å få brukt opp restegarn og så få så flott resultat:))

Elisabeth sa...

Nydelige puter og en veldig god ide til restegarn

LivM sa...

Flotte puter i morsomt mønster! Ha en riktig God Påske

Petronella sa...

Stilige puter :-)

Birgitte sa...

Så fine puter - i fint design! Kjekt å kunne bruke opp restegarnet på denne måten:) Måtte se på oldemorsruteteppene dine - de var nydelige! Ønsker deg en fin fredag.

Beate sa...

Så flotte puter!!