onsdag 3. september 2014

Vognposer i fleece


Da har jeg tatt frem symaskinen igjen. Det er lenge siden sist. Grunnen var at lillesøster ønsket en fleecepose, og da fant jeg ut at det trengte jo plutselig vi også.


Fleeceposene er sydd etter samme mønster som sist jeg sydde en slik pose. Veldig fine poser som kan åpnes langs hele forsiden, eller bare fra bunnen.
Tantebarnet fikk denne med bamser, mens vi beholdt den under.





Jeg har lagt den i vogna allerede, og den har vært i bruk et par litt kjøligere kvelder. Er det varmt tar jeg bare av toppen så sitter resten i vogna.

3 kommentarer:

Birgitte sa...

Dette blir praktisk tilbehør når kulden kommer ja! Fine:)

Guri sa...

Skikkelig fine! De er sikkert veldig praktiske også :)

Bundingen sa...

Så flink du er som syr baby-poser! De ble riktig fine, begge to! Kjekke på trilleturer nå utover høsten.

Riktig god helg fra Ingunn