torsdag 26. februar 2015

Takk for meg

Jeg har bestemt meg for å avslutte bloggen min. Det har ikke noe med strikkeinteressen å gjøre, for jeg strikker fortsatt like mye som tidligere. Bilder av 10 plagg og alle julegavene ligger egentlig klare for blogging. Men tiden og lysten strekker ikke lenger til. Jeg har ikke mulighet og prioriterer ikke å gå rundt på andre bloggbesøk eller oppdatere min egen.
Tusen takk for mange "bekjentskaper". Fortsett å strikke og kose dere med håndarbeidet deres. Det skal jeg gjøre. Bloggen kommer jeg til å slette ganske snart.

6 kommentarer:

Lisbeth Severinsen sa...

det var veldig synd, men vil takke for alle fine blogginnlegg og inspirasjon. lykke til videre. Hilsen og klem fra Beth

hobbystua sa...

Dette var trist men jeg får takke deg for masse fin inspirasjon du har gitt her og ønsker deg lykke til videre:-) Og ikke minst kos deg med din familie som egentlig er det aller viktigste:-) Klemmer fra Marianne på Greåker:-)

elin65 sa...

Hei. Jeg har vært innom bloggen din siden jeg oppdaget denne verden. Har kost meg innpå her og blitt inspirert av deg. Lykke til videre i livet ditt:-)

Ingunn sa...

Jeg har lest bloggen din med stor interesse og beklager at du kaster inn håndkleet. Men blogging skal være noe lystbetont og ikke noe en må gjøre. Det er nok må-ting i livet.
Takk for følget. Ønsker deg alt godt!

Klem fra Ingunn

Birgitte sa...

Det var synd å lese. Takk for mye inspirasjon!

Lisbeth Severinsen sa...

Jeg så at du har strikket vm genser 1999, jeg er på fortvilet leting etter oppskriften..
Så nå tigger jeg..

I såfall er mailadressen min: lisbethkathinka@hotmail.com

Synd du gir deg med bloggingen, har fulgt deg og blitt inspirert ,
hilsen Beth i lisbethsverden