mandag 28. april 2008

Lilla kjole

Da er den andre lilla kjolen ferdig. De siste trådene ble festet i dag. Så hva gjør jeg nå? Har ikke noe strikkeprosjekt akkurat nå. Mon tro om jeg klarer å vente til onsdag? Da skal nemlig svigrinnen min på ultralyd, og kanskje får de vite hvilket kjønn det lille nurket har som skal komme til verden i september. Blir det for ille får jeg fortsette å hekle på oldemorteppet som jeg hekler lapper til av restegarn. Eller kanskje armene trenger et par kvelder med hvile? Kanskje det siste. Litt greit med en liten pause nå tror jeg....

1 kommentar:

Hage og Foto entusiast sa...

Ja, skal si du er produktiv. Når rekker du alt dette??lurer jeg på. He he.. jeg håper liksom på å få tid til å strikke litt hver dag,men ikke alltid det lar seg gjøre. Uansett, kjolen ble sikkert veldig fin. Lykke til med ventingen, artig å se om du klarer å ta en pause... :) KLem