mandag 6. januar 2014

Fanadress i rødt og fanadress i blått






Her kommer et lite livstegn, og en liten oppdatering av bloggen. Vi har hatt en veldig fin juleferie, og kost oss masse både hjemme og på hytta.
Det ble ganske mye ekspress-strikking på tampen før julaften. Som alltid sier jeg til meg selv at jeg ikke skal strikke så mye i julegaver, og så blir det ofte litt allikevel.

 
 


 



Jeg har nå masse bilder av ferdige produkter fra tiden før jul og av julegaver som er klare for blogging.
Disse to fanadressene strikket jeg tidligere på høsten. Den røde dressen med lue, votter og sokker fikk Mari i julegave.
Den blå fanadressen med lue, votter og sokker fikk en barndomsvenninne i barselgave da hun fikk en sønn i høst.


Settene er strikket med Mor Aase superwash, og er strikket i str 3-6 mnd. Da skulle de passe fint denne vinteren.








Skal prøve å få litt mer tid til å lage blogginnlegg i tiden som kommer, og kanskje ta en bloggrunde og kikke litt igjen. God uke til dere alle

6 kommentarer:

Line Kristine sa...

Nydelig! Tenker mottakerne ble kjempeglade :)

Ellen Kristin sa...

Nydelige dresser! Har nesten strikket ferdig en selv også, men det ble vist en ufo..

Bundingen sa...

Tradisjonsmønster er alltid en sikker vinner! Lekre babydresser med tilbehør! Må være kjekt å få for nybakte foreldre. Det er jo stort at noen bruker tid og omtanke på å lage noe selv så lettvint som det er å kjøpe noe... Gleder meg til å se mer!

Ha en strålende dag!

Klem fra Ingunn

hobbystua sa...

Et godt nytt år:-) Og så mye fint du har strikket fra tidligere innlegg og disse flotte fanaklærne med tilbehøret nå. Du strikker pent og det må være mange fornøyde mottakere som får så mye fint fra dine strikkepinner. Og jeg skjønner godt at du ikke har blogget så mye når en ser hva som ligger av arbeid bak alt du har laget. Ønsker deg en fortsatt fin uke og et godt nytt strikkeår:-))

Beate sa...

Kjempe flotte dresser!
Heldige de som fikk så fine gaver

malla-b sa...

Kjempeflott dressar du har laga.