torsdag 22. januar 2015

Ny kjole med hjerter






Som jeg skrev i forrige innlegg ble den røde hjertekjolen alt for stor til godjenta vår. Jeg falt sånn for mønsteret og hadde ikke annet valg enn å strikke en ny. Den forrige kjolen strikket jeg i Mini Duett fra Sandnesgarn. Siden det er vinter valgte jeg å strikke denne i babyull.



Kjolen er strikket i str. 6-9 mnd og passer helt perfekt nå. Hun vil nok kunne bruke denne i alle fall gjennom vinteren. Den var mye i bruk før og i julen og brukes både til hverdags og fest. En kjole jeg har blitt veldig glad i.



På pinnen om dagen er det hekleprosjekter i form av juleduker til hytta. Rakk aldri bli ferdig til julen som var så kanskje det blir juleduker dette året! Snart helg! Nyt den med vinteraktiviteter og strikking.

8 kommentarer:

Skautrollet sa...

Så nydelig kjole.

Emmy sa...

Hvor er det en fin lille kjole med hjertemønster.

Bundingen sa...

Så heldig du er som har ei lita tulle å strikke til og pynte!
Nydelig kjole!

God helg fra Ingunn

Birgitte sa...

Den ble nydelig i rosa også!!

injosa sa...

Nydeleg kjole.

Knutine sa...

Rett og slett bare nydelig :-)

Tonje sa...

Er denne oppskriften tilgjengelig på nett?

harada57 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.