lørdag 28. mars 2009

Kjole fra Garnstudio

Jippi! Er ferdig med sommerkjolen min med mønster hentet fra Garnstudio sine oppskrifter. Denne kjolen falt jeg pladask for, og har bare ventet på at mønsteret skulle komme. Valgte å strikke den i den sammen bunnfargen som var brukt, men med tre ulike lilla farger. Kjolen er strikket i M. Synes selv at kjolen ble kjempefin. Den passet også veldig bra. Mulig jeg jukser til litt under armene. Ble litt vid der. Hadde nok ikke trengt å legge ut slik mønsteret sa. Det synes ikke, og er nok jeg selv som merker det mest. Da er det bare å vente på sommer og sol, og kanskje noen timer i sola for å få den bleke vinterhuden til å passe litt bedre inn i kjolen!!!! Det var veldig moro å strikke denne kjolen, og ennå morsommere er det når man virkelig er fornøyd med resultatet. Og det ble jeg denne gangen.

21 kommentarer:

Ann Karin sa...

Hei Takk for kommentaren på bloggen min.
Wow ...Kjolen din blei knall fine. Forstår du blei fornøyd med den.
Fine farger du har valgt.
Ønske deg ei fine helg.

Elins Strikkeri sa...

Ja enig med deg kjolen vart superfin, så no kan sommeren komme:) God helg!

Frk. Chilli sa...

Wow, den var lekker. Digger fargekombinasjonen din:-) Skjønner du gleder deg til den kan tas i bruk:-)

Trulte sa...

Tusen takk for kommentar på bloggen min. Den kjolen var bare nydelig, med knall farger. Fikk lyst til å strikke den til svigerdatter....

Elisabeth sa...

Den ble helt herlig og sitter jo som et skudd på deg :) Ha en fortsatt god helg!

Skautrollet sa...

Her var det mye fint. Lekker sommerkjole/tunika. God helg.

Y`s design sa...

Kjolen din ble utrolig lekker. Liker godt fargene også. Ha en fortsatt fin helg!

Elin Osa Søreng sa...

Kjempefin kjole med nydelige farger! All grunn til å være fornøyd med den, ja!

Hage og Foto entusiast sa...

FANTASTISK bra. Nydelig fargekombinasjon. Elsker lilla selv, og med den bunnfargen ble den bare lekker. Den skal nok bli herlig å bruke i sommer. Du har god grunn til å være fornøyd:)

frøken ij sa...

Kjolen ble skikkelig fin! Flotte farger :) Nå er det bare for sommeren å komme. Ha en fin søndag :)

hobbystua sa...

Hei og takk for koselig kommentar på bloggen min.Men du verden så mye fint du har strikket,kjolen din er lekker i fine farger.Og du har også strikket mye fine barneklær,,alt er jo helt nydelig.Så hit skal jeg igjen å kikke.-))

Hannes hage sa...

Wow, nydelig kjole. Så vakker! Flott fasong, og herlig mønster, dette må da bli sommerfavoritt kjolen din.

Solveig sa...

Skikkelig flott kjole! Det var veldig fint med lilla til den nøytrale bunnfargen. Håper det blir varmt og godt i sommer så du får brukt den masse.

Loppelill sa...

Den var kjempefin!

Tino sa...

Så flott kjolen din ble! Flotte farger, jeg er veldig glad i lilla.
Ja nå får vi håpe sommeren kommer snart.
Ønsker deg en fin uke :)

Jorun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jorun sa...

...Stokka bokstavene på forrige kommentar og måtte slette...
Men det jeg ville si var; for en nyyydelig kjole!

Anonym sa...

Ååå så utrolig godt du kledde den;) Jeg digger garnstudiosine oppskrifter;) De sitter så fint på.
Du får ting unna selv om det er store prosjekter;)Jeg er imponert..
Ha en finfin dag;) Hilsen Ingrid/IhKdesign.

Magaki sa...

For en nydelig kjole. Den står allerede på listen min over ønskeprosjekt, men nå rykket den fremover i køen.
God bedring og ha en riktig fin påske :)

jannicke sa...

heisan.
Så flott kjolen din ble.flotte farger.:-D

ønsker deg en fin helg.

Heidi sa...

Lekker kjole! Bestemorsruter er jo så fint og sommerlig, og fargene vakre!