fredag 24. juni 2011

Joggedress i str. 74

Lille Mikkel må stadig ta i mot tantes sy-prosjekter. Har denne gangen prøvd meg på en joggedress i str. 74.

Joggedressen består av en genser og en bukse med lommer.

På genseren og buksen har jeg brukt jersey stoff som ribb. På genseren har jeg sydd på bånd med hvaler nederst på armene og genseren. Midt på magen har jeg sydd på et strykemerke med hval, likt som det mønsteret som går igjen i ribben og på båndene.

Buksen er sydd med lommer i begge sider. Et veldig morsomt prosjekt å sy, og jeg må si jeg ble veldig fornøyd.

Mønster: Stoff og stil - joggedress 81004

Størrelse: 6-12 mnd

Stoff: Blå stretch velour og trykt jersey med hvaler

Tilbehør: Bånd med hvaler, et strykemerke hval, 25 mm strikk

9 kommentarer:

Fruen på Skogmo sa...

Så nyydelig joggedress du har sydd! Ser hærlig myk og romslig ut. Du er flink, og jeg skulle ønske at jeg var like flink med symaskinen.

Ønsker deg en finfin sommer med mange godværsdager og hærlige ferieminner!

Greta sa...

Du har vorten reine mesteren med symaskine alt jo. Kjempeflink har du blitt. Denne dressen var jo berre nydelig da. Kjempeflott

Unknown sa...

Tantungen din blir nok glad som får en slik fin joggedress av tante, koslige detaljer og veldig fin blåfarge :-)

Elins Strikkeri sa...

Stilig joggedress, heldig nevø du har:))

Unknown sa...

Så fin den var. Minner meg om sjø åg sommer. :))

Anita Tørmoen sa...

Så vakker kosedress:)

Synnøve sa...

Så søt denne var :)

Tonemor sa...

Så flink du er, den dressen ble super fin.
Klem Tone

Lene sa...

Så fin! Den så utrolig god ut også:)