tirsdag 3. juni 2008

Jeg har fått en utfordring av hobbyentusiast. http://www.rspepa.blogspot.com/ Slik er den: -Plukk opp den nærmeste boka -Åpne den på side 123 -Finn den femte setninga -Skriv de tre neste setningene Utfordre 5 nye, og avslør hvem som utfordret deg. It goes like this: -Pick up the nearest book -Open on page 123 -Find the fifth sentence -Post the next three sentences -Tag five people, and acknowledge who tagged you. Sitter på dataen på arbeidsrommet, og her er vår store samling av barnelitteratur. Så det er bare å velge seg en bok. Det ble det den store Ole Brumm boken, ingen bombe Den femte setningen lyder: Men kanskje jeg kan gi ham en ballong? sa Nasse Nøff. De tre neste: Jeg har igjen en ballong etter et selskap. Jeg løper hjem og henter den, ikke sant? Det, Nøff, er en meget god ide, sa Ole Brumm. Jeg sender utfordringen videre til de som har lyst til det. Ser at de fleste som har vært inne på min blogg allerede har tatt utfordringen.

Ingen kommentarer: