lørdag 14. juni 2008

Jentesett fra Dalegarn 106

Da er hele settet fra Dalegarn 106 ferdig. Det ble veldig fint, om jeg selv skal få si det. Settet er strikket av babyull fra Dalegarn i str. 4 mnd. Det er det mest tidkrevende prosjektet jeg har strikket. Små pinner, masse mønstre og mange deler. Godt at jeg ikke har tellt antall timer jeg har brukt. Det har blitt en del strikking i det siste, så lenge jeg har tatt det med ro. Og med to syke barn den siste uken, har det blitt en del timer med strikketøy. I går fikk jeg festet alle knappene i dette settet, og på det hemmelige prosjektet som det ikke kommer bilde av før tantebarnet er født i september. Godt å få ryddet opp litt i arbeidene. Da er snart alt klart til å begynne på et nytt prosjekt. Dette settet er til tantebarnet, og er strikket med ønske fra foreldrene selv.

8 kommentarer:

Beate sa...

Dette ble skikkelig flott :)

LiseH sa...

For et nydelig sett :-)!

toja sa...

Det er bare det skjønneste jeg har sett på lenge!!

Anonym sa...

Dette settet var skikkelig nydelig!

Hage og Foto entusiast sa...

Settet ble nydelig. Virkelig nydelig.

Anonym sa...

Ååå.. så nydelig sett! Har visst ikkje sett gjennom dei siste babyhefta frå Dale..

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Vil nok kikke innom her fleire gonger :D

Anonym sa...

Dette var et flott sett og nydelig fargevalg, dette ble et ordentlig jentesett.
Ha en riktig god helg.

Anonym sa...

Åhh... Dette var det fineste babysettet, ever.