onsdag 18. juni 2008

Nytt hemmelig prosjekt

Været er jo ikke mye å skryte av om dagen, og med to barn som har hatt halsbetennelse, så har det blitt litt strikking. Følte meg som en forferdelig mor, og dro med meg et febersykt barn til strikkebutikken for et nytt prosjekt.
Har startet på noe rosa...... Det blir nok en gave til tantebarnet tenker jeg. Så mer har jeg ikke lyst til å si eller vise før i september.
Det er ikke så mye igjen, så tipper at jeg må innom strikkebutikken i helgen også!
Det er jo bare 1/2 år til julaften, så tror jeg starter litt med julegavene etterhvert.
Slik er været hos oss om dagen. Passer godt å ha en paraply i nærheten. Plutselig regner det som om himmelen skulle være åpen.

1 kommentar:

Nunne sa...

Så artig innlegg!! Ole Brumm er min favoritt også, og jeg er 54 år! :))
Du er bra lik meg? jeg strikker og koser meg, og midt i sommern, med dårlig vær, durer jeg i vei til strikkebutikken og får med meg siste oppdateringer på garn og oppskrifter...
Hadde vært kos å invitert deg inn i bloggen min, den har jeg lukket... vil du bli med, så send meg DIN mail adresse på gunnlaug.gjersvik@dcpost.no, så lukker jeg opp for deg!
PS...det HVITE settet er bare RÅ-LEKKERT! Du og du for en jobb!
DU ER FLINK, liker bloggen din veldig godt! Håper ungene blir snart bra igjen!
Klem fra Nunne.