torsdag 12. juni 2008

Utfordring

Med sykt barn hjemme har jeg sittet og kikket igjennom mange flotte blogger, og hentet inspirasjon. På besøket innom litt om mangt, mest om hobby http://anlenblogg.blogspot.com/ fant jeg denne utfordringen til alle som var innom.Så jeg sender utfordringen videre til de som er innom min blogg. Tar du utfordringen?

  1. Hva gjorde du for 10 år siden? Begynte på allmennlærerutdanningen i Østfold, og traff mannen i mitt liv.
  2. Nevn 5 ting du hadde på "må gjør lista" idag? Passe på minstemann som har halsbetennelse og feber, sette på en vaskemaskin, rydde, glede meg til besøk av en barndomsvenninne med hennes datter i kveld, og størstemanns sin store drøm er i dag og få prøve å sykle uten støttehjul
  3. Snack jeg liker: Liker potetgull
  4. Ting jeg vil gjøre som millionær? Få snekkere til å sette opp hytta vår, og reist på en lang ferie med familien
  5. Steder jeg har bodd: Degernes, Halden og Våler

1 kommentar:

sisselso sa...

Så fine ting du strikker! og så kjekt at du la igjen en kommentar til meg sånn at jeg kunne "snoke" litt i bloggen din hihi ;)