torsdag 11. desember 2008

Utfordring

Jeg har fått en utfordring fra hobbybloggen http://rspepa.blogspot.com/. Den går ut på å fortelle diverse ting om meg selv.
  • 4 jobber jeg har hatt: Sommerjobb på Prior Rakkestad en årrekke, Butikkassisten på Coop marked, prix og Obs(ikke alle på en gang, men i tur og orden over flere år), Kontaktlærer på Ringvoll skole, kontaktlærer på Jeløy skole.
  • 4 filmer jeg kan se om igjen: Ser jo egentlig aldri film. Har en favoritt og det er Dirty Dancing.
  • 4 steder jeg har bodd: Rakkestad(det husker jeg ikke, var jo så liten, og forresten så lå det jo nesten i Degernes også, Degernes, Halden og Våler.
  • Tv-show jeg liker: 71 grader nord, Jakten på kjærligheten.
  • 4 steder jeg har vært på ferie: Lanzarote, Gran Canaria, Athen, Island, Praha
  • 4 websider jeg besøker hver dag: VG, yr, mail og hobbyblogger.
  • 4 steder jeg heller ville vært nå: I sol og varme. På en stille og rolig øy sammen med familien.
  • 4 ting jeg liker å gjøre: Strikke, hobbyting, være sammen med familien, og rett og slett bare kose meg.
  • 4 drømmer jeg har: Det er mange. Gleder meg til vi kan begynne å feriere på hytta.
  • 4 bloggere jeg sender denne utfordringen til: Ser det er mange som allerede har tatt utfordringen og sender den derfor til de som er innom siden min, og ønsker å ta utfordringen.

Ingen kommentarer: