tirsdag 30. desember 2008

Tunika/kjole fra Garnstudio

  • Strikket denne tunikaen/kjolen i julen. Strikket i str. S. Strikket i alpaka og Fabel. Gleder meg til å ta den i bruk. Morsomt å strikke litt til seg selv også. Er ikke så ofte jeg har gjort det. Går mest i babytøy og barnegensere.
  • Ønsker alle som er innom bloggen et riktig Godt nytt år. Tusen takk for at dere er innom bloggen min, og veldig koselig når dere legger igjen en hilsen. Gleder meg til å følge bloggene deres også i det neste året, og håper å bli "kjent" med mange nye bloggere også. Må det neste året bringe masse nye håndarbeidsprodukter til store og små.....Og mange timer glede ved å sitte med strikketøyet i sofakroken eller annen hobby. Igjen Godt nytt år.

6 kommentarer:

Hage og Foto entusiast sa...

Så lekker den ble. :) Jeg blir nok en gang overveldet over hva du får til. Du er så flink altså.. :-D Når rekker du alt egentlig? I romjulen har det gått i ett syns jeg, selv om vi har vært mye hjemme. Men det har til gjengjeld vært lite søvn da pga minsten. Håper på full natt i natt. Godt Nytt År.

Solveig sa...

Så fin den ble. Den passer nok til det meste. Morsomt å strikke litt til seg selv nå og da.

Anonym sa...

Hei og et riktig godt nyttår til deg også;)

Tunikaen var rett ut knallgøy. Helt utrolig at du har strikket den i Julen!! Den der hadde jeg brukt lang tid på;)

Hilsen Ingrid

Lena sa...

Hei og takk for kommentar på bloggen min! Ang den kjolen så er det link på bloggen min til hvor du kan finne mønster; http://www.sandnesgarn.no/TemaHefte.aspx?temaHefteId=500239&mElement=grupper
Godt nytt år til deg også!!

Anonym sa...

Den var da søt da. du er så flink til å strikke fine plagg du.
å strikke er kjekt. Å bloggeer en berikelse. Det finnes så mange fantastiske damer og sikkert menner også der ute.
Eg og håper på flere nye venner i året som kommer, og å få treffe flest mulig av dem i dei nermaste åra.
Ha en fortsatt strålandes dag

Irene sa...

du.. den strikkejakka til søsteren din, er det denne oppskriften: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=439&lang=no
- har du endret noe på den (virker sånn rundt halsen?). Jeg synes bare din var såååå fin, så lurte på om jeg skulle strikke en selv. Hyggelig om du vil svare meg i min blogg!
Tunikaen din ser også herlig ut :-)