fredag 18. februar 2011

Body med Voss mønster

Kulda er skikkelig på vei tilbake igjen, men deilig å kjenne at solen faktisk varmer litt midt på dagen. Det betyr at vi nærmer oss vår, og det ser jeg veldig fram til nå.

I mellom prosjekt jeg har tenkt jeg skulle strikke dukker det stadig opp et " det må jeg begynne på nå prosjekt" Som denne bodyen....

Har så mye babyull liggende i garnlageret, og fikk plutselig veldig lyst til å strikke denne. Det er ikke stort jeg har orket å strikke de siste ukene, men denne har vært på pinnene. Kjapp og enkel, og ganske rask å strikke. Bodyen fikk lille tantebarnet.

Oppskrift: Dalegarn klassisk baby

Størrelse: 0 - 1 mnd

Garn: Gjesdal babyull

Pinner: 2 og 2 1/2

Ønsker dere alle en fin helg. Tusen takk for så mange hyggelige kommentarer fra dere. Kjempekoselig! Skal snart ta meg en bloggrunde til dere og.

24 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Så nydelig body du har strikket:) God helg til deg:)

Beate sa...

Så fin den var! Heldig tantebarn!

Snertne sneller og små nøster sa...

Den var tøff altså :-)

Riktig god helg - klem Siv

Tussi sa...

Den var kjempeflott!
Godt med ull innerst til de små.
Ha en fin helg :)

Lene sa...

Nydelig!

Greta sa...

Skjønn boddy. kjekt for tantebarnet å få den. du er nå snill med familien da. Ikkje kejkt at formen fortsatt ikkje er noe serlig god. Håper våren kjem snart så du får formen tilbake. Ha ei strålandes helg

malla-b sa...

Nydeleg body. Heldig tantebarn som får denne!

Unknown sa...

Så flott body. Ja. den kan nå brukes lenge ennå, tenker mottakeren blir glad. :))

Unknown sa...

Så flott body. Ja. den kan nå brukes lenge ennå, tenker mottakeren blir glad. :))

Moan sa...

Vinteren er ikke over, nei!
Den blir god å ha framover.

God helg og god bedring!

Strikkeheksen sa...

Den er utrolig fin og enkel og god her i kulden :-)

Vår? Jamen så kom da ;-)

Tonemor sa...

Nydelig body.
Riktig god helg
Klem Tone

Gitte sa...

Det er da den flotteste babybody jeg nogensinde har set ;-) Heldige barn!

LivM sa...

Så nydelig den ble og med flott mønster!

Emmy sa...

Hvor er det en lille fin "body med Voss mønster" du har strikket. Farven er rigtig skøn og den klæder de små "bodybrugere" :-)

Unknown sa...

Nydelig body, tenker den falt i god smak hos mottaker.
Ha en fortsatt god helg

klem ¤

Knitty sa...

Heisann :)
Er ny her i blogge verden, men deg har eg vart inne å kikka på før.
Du lage utrolig mye fint. Den bodyen va knall fin. Heldige dei som får den :)

Ha ein finfin dag :)

Lotte Glensnov sa...

Super Skøn strik du har lavet :0)
Jeg blev så glad over, at du vil sende opskriften på "tunikaen" og det vil være fint, hvis du scanner den og sender til min email :
coa-denmark@webspeed.dk
På forhånd TUSINDE TAK!
Lotte

Elins Strikkeri sa...

Nydelig body!! Eg synest Voss mønsteret er så fint, ha ei flott veke:))

Lena sa...

Åh, den er fin. Heldige modtager. Er også ret vild med dit fine hæklede tæppe.

Bente sa...

Så søt! Jeg digger disse bodyene med tradisjonelle mønster. Din ble kjempefin!

Anonym sa...

Så fin den bodyen ble! Klassisk og flott mønster.

randi K design sa...

Fantastisk fin!

Maria sa...

Nydelig!