fredag 24. desember 2010

4 vottepar og ønske om en god jul

4 vottepar ble strikket for et par uker siden. Disse vottene er overlevert og åpnet. Strikket disse til 4 flotte kollegaer på jobben. Vi er 5 med meg i min gruppe på jobben, og vi jobber tett sammen uken og året igjennom. Vi har 5 herlige funksjonshemmede barn vi er så heldige å få være lærere for. Tror vottene falt i smak.

Det ble to like design, og to andre like votter men med ulik farge. Mønsteret på rosen fant jeg fra en genser på Garnstudio.

Oppskrift: Garnstudio

Pinner: 7 og 8

Garn: Eskimo og Iglo

Størrelse: Dame

Vil til slutt ønske dere alle en riktig god jul. Måtte det ble en fin dag for store og små. Her begynner ribbelukten og bre seg i huset, mannen min skreller poteter og det meste begynner å bli klart for å ta i mot foreldre og svigerforeldre. Vi gleder oss til i ettermiddag. Barna er store av forventninger og bare gleder seg.

GOD JUL

Klem fra meg

5 kommentarer:

karinanna sa...

Ønsker deg en riktig god jul. Er imponert over alt det flotte du strikker i løpet av året.Blir spennende å følge med deg i året som kommer.

Vilma sa...

Ønsker også dig en god jul :-)
Klem Vilma

Tina sa...

Fina vantar du stickat!
God jul!

Greta sa...

Kjempeflott gaver. Vottene var nydelige og såg veldig gode og varme ut. Her er vi i rute her og. Da gjenstår det berre å ønske deg og familien ei kjempe fin jul. julklem fra sogne nissen

Snertne sneller og små nøster sa...

Takk for mange fine innlegg og tips i året som har gått :-)

Ha ei fortsatt fin jul med dine kjære - klem Siv